sâmbătă, mai 25, 2013

Un weekend la Sinaia.

Deci, dupa cum ati putut citi in titlu este vorba de un weekend. Weekendul de saptamana trecuta, pe care l-am petrecut in Sinaia.
Stiu ca multi dintre voi imi veti spune ca Sinaia este o statiune mai degraba pentru anotimpul rece si practicarea sporturilor de iarna, decat vara. Pentru ca da in weekendul trecut temperaturile au fost ca intr-o zi de vara. Pai, tocmai aceasta a fost motivatia pentru care am mers la Sinaia , la munte. E racoare, e liniste...si cand beneficiezi si de serviciile oferite de personalul celor de la Hotel Anda Sinaia, weekendul iti iese perfect...Vreau sa va zic, ca nu am avut nimic de reprosat. Poate suna ciudat! Dar, eu si prietena mea am fost multumiti, cu toate ca am fost pentru prima oara in locatia respectiva. Deci, nu eram clienti vechi, personalul a fost dragut cu noi.
Si, mai este un motiv pentru care vineri dupa-amiaza, eu si prietena ne-am urcat in masina si am plecat spre Sinaia. Nu va spun ca plecand vineri seara drumul a fost liber. Era dorinta noastra de a revedea Castelul Peles si imprejurimile. Aflasem ca inima Reginei Maria a fost depusa si penturu ca suntem pasionati de istorie am vrut sa revedem Castelul Peles si cele doua camere reamenajate cu obiectele aduse de la Balcic, din Bulgaria! 
Sunt multe obiective pe care merita sa le vedeti, dar cel mai mult si mai mult e aerul acela curat...Pentru mine, dar si pentru foarte multi care traim in orasele acestea supra-aglomerate si 
poluate, cred ca iesitul in natura este mai mult decat necesar...si, cand dispunem la noi in tara de asemenea oase de sanatate merita un pic de efort financiar pentru a ne "incarca bateriile", pentru a putea face fata stresului de zi cu zi.
Sunt sigur ca fiecare din voi aveti cate un loc preferat, un loc cu mult aer curat si cu multa verdeata, un loc in care va puteti odihni, asa cum este zona Prahovei.
Pentru ca sunt roman eu aleg, in primul rand destinatiile turistice romanesti. Nu am nimic cu cei care merg afara, asta ca sa nu ma criticati ca as fi cumva invidios. Este pur si simplu alegerea mea si atat...sau exista o mica explicatie: vreau sa cunosc, sa vad cu ochii mei toate frumusetile din tara asta minunata...Nu stiu daca voi reusi, eu incerc, dar pana acum am cateva locatii minunate pe care fiti sigur a meritat sa le vizitez...pe aceasta lista a fost inclusa si Sinaia.
In incheiere, din blogosfera romaneasca eu va doresc la cat mai multe weekenduri petrecute in locurile minunate de la noi!
PS. Sursa Imagine:  Booking Expert

2 comentarii:

nini spunea...

foarte frumoasa prezentare ...Un nou wekend frumos!

Anonim spunea...

Imi place zona aceea Valea Prahovei ...si Sibiul!