vineri, martie 18, 2016

Fantezia, speranta muritorului!

Sfarsitul de ieri, va fi inceputul de azi, dar inainte de asta as vrea sa amintesc un lucru care va face mai multa lumina in povestea de ieri, asa ca: Daca azi nu incerc sa fiu mai bun decat ieri, nu inseamna  nimic! Mai bine spus: Adevaratul om este cel de azi! Multi din cei care au fost ieri-azi nu s-au mai trezit! Multi din cei care au fost sanatosi ieri-azi sunt bolnavi, s.a.m.d. Asa ca: "Nu te fali cu ziua de maine, caci nu stii ce poate aduce o zi".Si nu numai atat, ci gandeste mult mai profund la viata care ti-a fost data, deoarece intr-o buna zi va trebui sa dai socoteala,atat pentru faptele tale, cat si pentru faptele urmasilor tai!

Suntem oameni,nu patrupede, iar un om sanatos la minte, nu cred ca si-ar indemna copilul sa joace ruleta ruseasca sau sa-si joace casa la o mana de poker, sau sa-si trimita fiica sa fie o prostituata! Un om care nu cauta sa inteleaga adevaratul sens al vietii pe pamant, ci se lasa in baza unor povesti necercetate, acest om este asemenea celui din exemplele de mai sus, mai bine spus, acest om va avea un sfarsit asemanator sinucigasilor-Aci punctez: "Moartea este inceputul vietii adevarate! Cum va fi dincolo?!Vom vedea atunci cand vom ajunge acolo! Da, dar ni se spune foarte clar pentru ce am fost trimisi aici pe pamant!Am fost inzestrati cu minte,nu pentru a sta in fata tembelevizorului"...
"Multi oameni isi trambiteaza bunatatea, dar cine poate gasi un om credincios".(Pilde 20:6)
In primul rand, credinta inseamna studiu (cercetare), apoi fapte si numai la urma vorbe. Exact ca viata omului, Inceput_Cuprins_Sfarsit.Un om cu scaun la cap, nu este acela care are o diploma sau un masterat! Omul cu adevarat inteligent cauta sa inteleaga care-i rostul lui aici pe pamant si nu va avea odihna pana nu va afla! Omul credincios, este acel om care are incredere totala in Divinitate, si acest om, nu va iesi din cuvantul lui Dumnezeu nici macar o singura clipa, deoarece, stie ce va urma sa se intample daca paraseste calea cea dreapta!
``Domnul indreapta pasii omului,dar ce intelege omul din calea sa?``(Pilde 20:24).
Aceste cuvinte fac parte din ''filozofia'' celui mai Intelept Om al tuturor timpurilor, iar acest fapt nu-l spun eu:
``Si Dumnezeu a zis: Fiindca lucrul acesta il ceri,fiindca nu ceri pentru tine nici viata lunga,nici bogatii,nici moartea vrajmasilor tai,ci ceri pricepere ca sa faci dreptate,voi face dupa placul tau.Iti voi da o inima inteleapta si priceputa,asa cum n-a fost nimeni inaintea ta si nu se va scula nimeni niciodata ca tine``(1 Imparati 3:11,12).
Orice om intreg la minte ar trebui sa priceapa interpretarea cuvintelor de mai sus, iar daca te numesti si un om credincios, ar trebui sa crezi intru'totul cuvintele celui mai Intelept pamantean al tuturor timpurilor, ca altfel, ai pune la indoiala cuvantul lui Dumnezeu..!!
``Daca zici: Ah! n-am stiut!''..Crezi ca nu vede Cel ce cantareste inimile si Cel ce vegheaza asupra sufletului tau?Si nu va rasplati EL fiecaruia dupa faptele lui?``(Pilde 24:12).

Nu trebuie sa fi prea istet pentru a intelege sensul pildei de mai sus. Realitatea ne spune si ne arata, ceea ce am fost fiecare-asta si suntem in clipa de fata! Da, am fost ceea ce am fost in trecut, si sa nu uitam:''Nimic nu se petrece la voia intamplarii!''..din moment ce traiam in turma, aveam acelasi comportament, dar cu trecerea anilor mi-am dat seama ca tot ceea ce fac este gresit! Asa ca, mi-am schimbat calea, si asa, am descoperit o lume noua!
"Nepoate, nu incerca sa-mi arati cine esti, ca io ma uit cu cine umbli, si asa, stiu ce esti!" Cuvintele bunicului meu, pacea fie peste sufletul lui! "
Ajunge pentru azi..

Niciun comentariu: