joi, iunie 26, 2014

Farmaciile online! Avantajoase!

Incep acest articol spunandu-va ca am descoperit un nou domeniu intrat in online-ul romanesc. E vorba de domeniu medical ...Acum se pot cumpara medicamente si din online. E real, ceea ce va spun...si, ca sa va convingeti accesati: farmacie online si convingeti-va singuri.
Acum sa va spun cate ceva ! Pentru inceput va spun ca nu e singurul site, farmacii online sunt mai multe si, desigur toate se ocupa cu vanzarea de medicamente. Aceleasi pe care le gaseati si in farmacia de cartier.

In opinia mea, batranii sunt cei mai avantajati! Ce va spun acum ar parea un paradox, dar daca acel batran consumator de medicamente, are un nepot sau nepoata chestiunea se rezolva dintr-un simplu click.
Asadar, adio, mers pana la farmacie, stat la coada, deplasat la o alta farmacie datorita lipsei unui medicament de pe reteta...
Batranii nu fac plati cu cardul, in general, deci cardul in farmacie nu e un avantaj pentru ei ...In aceasta privinta lucrurile sunt foarte clare!


O intrebare pentru voi... S-a intamplat vreodata sa nu gasiti un anumit medicament de care aveati nevoie urgenta intr-o farmacia clasica?...S-a intamplat ca armacista sa va spuna: “Reveniti, va rugam si maine”. Si, tu ai revenit sau ai mers in celalat capat al orasului dupa acel medicament, important! fara el tratamentul era ca si inexistent! Asta vi-o spun din propria mea experienta!! Am avut si eu o problema de sanatate, cu multi ani in urma, iar pentru reteta pe care am cumparat-o, am alergat dintr-o farmacie in alta...La vremea aceea nici vorba de internet, daramite farmaciile din online! De atunci nu am mai avut nicio problema medicala.
Inca ceva despre livrare! Farmacia online: promofarma.ro, ce-a pe care am descoperit-o in online, foloseste pentru livrare atat serviciile postale cat si pe cele de curierat rapid!

Concluzia mea, fireste: internetul si farmaciile online...sunt un avantaj si un domeniu la inceput de drum care va creste foarte rapid...

Ca si dezavantaj, o sa-mi spuneti ca preturile sunt mai mari in online. Da, aveti dreptate, am observat si eu acest fapt, dar luati in calcul si faptul ca medicamentele sunt livrate la domiciliul vostru...iar transportul costa.
La farmciile din online nu am vazut pana acum reduceri sau compensari, precum in farmaciile clasice. Poate sa existe in anumite perioade, dar eu nu am vazut.
Cam acestea ar fi avantajele si dezavantajele farmaciilor din online!

Din blogosfera romaneasca eu va doresc sanatate maxima!


PS.  E adevarat si faptul ca atunci cand ai o urgenta dai fuga la o farmacie sau chemi ambulanta. nici nu trebuie sa va mai spun ca nu-i bine sa luati medicamente fara sa consultati un medic sau in cel mai rau caz sa apelati macar la sfaturile unui farmacist!

Niciun comentariu: