duminică, iulie 05, 2015

Facebook a intrat in lada mea cu amintiri

Astazi, facebooci, intrind in lada mea cu aduceri-aminte, mi-a zis: "iata, micutule, despre cine povesteai cu placere, in vazu' lumii, acu' un an:"
"Ea este verisoara mea, Ruxandra. Are 11 ani! Am vazut-o de doua ori in viata, avind in vedere faptul ca traim pe continente diferite. Prima oara cind am vazut-o avea 2 ani, deci nu-si mai amintea de mine si, drept sa spun, nici eu de ea.
A doua oara cind ne-am vazut a fost anul asta cind, practic, am facut cunostinta si, asa cum banuiam, ne-am inteles tare bine. A fost ghidul meu turistic pe dealurile copilariei, fotograful si partenerul meu de hilizeala. Am facut lectiile impreuna si ne-am indragit reciproc. Ma rog, nu i-a convenit cind, jucind badminton, din greseala i-am aruncat fluturasul pe acoperisul casei. Cu ea am recopilarit! Dupa ce am plecat, mama a intrebat-o:"Si? cum ti s-a parut fata mea, varul tau?"
 Ea a raspuns: " hmmm, draga, cum sa-ti spun, foarte amuzant".
— feeling happy sa am o verisoara asa draguta."

PS: Intre timp, i-am trimis un set nou de rachete badminton. 

2 comentarii:

borceablog spunea...

frumoase amintiri!
weekend placut

albertflorentin spunea...

@ borceablog: cam asa!
Weekend placut si tie!