duminică, mai 26, 2013

M-am razgandit!

Ptiu...cat pe ce  sa ma apuc sa scriu despre sistemul medical românesc si, fireste, obiceiurile sale mai tari decât orice sistem ar inventa omenirea vreodata. Despre cum nu mai vreau eu sa cresca salariul medicilor, al asistentelor, al infirmerelor, al brancardierilor si al soferilor de pe Ambulante. Dar m-am razgândit si nu vreau să ma coste ei de patru ori mai scump, adica : cresterea salariilor- unu la mâna; spaga trans-sistem - doi la mâna; eventuali politisti under cover in saloane pentru eradicarea spagii - trei la mâna; spaga pentru eventuala paznic - patru la mâna.
Nu mai vreau, nene,deci. M-am razgândit...si este extrem de democratic. Las-o asa, sa stiu eu din capul locului ce am de facut : de plătit asigurare medicala, de cumparat medicamente, de dat spagă in toate directiile si, daca cumva e nevoie vreodata sa ma internez in vreun spital ca insotitor, sa spal toaleta salonului pentru ca infirmierele sa ma onoreze făcând pipi la toaleta salonului unde sunt internat eu, ca eu stiu sa-mi fac bine treaba.

Dar m-am razgândit, nu mai scriu despre asta, ca a venit vara si love is in the air. Cataclonc- cataclonc, avansând cu pasi mari, love isi face loc prin the air cu coatele, luptându-se cu virusi proaspeti si noi sau învechiti, blazati si scârbiti. Va invinge, nu-i asa ca dragostea va invinge inainte sa ma acresc eu de tot si de toate ? Sau... si asta vrea o spaga ?

Mi-e sila, rau. Cer scuze celor la care a vent vara si îi rog sa ocoleasca, astazi, acest loc de dat cu capul.

Niciun comentariu: